ملی پوش جانباز تیم دو و میدانی و پرچمداری کاروان اعزامی به بازی های پاراالمپیک لندن گفت: مسوولیت سنگینی برعهده ام گذاشته شده است .

به گزارش سرویس ورزشی برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون معلولان و جانبازان عبدالرضا جوکار اظهارداشت:این مسئولیت، باعث افتخار و از بزرگ ترین آرزوهای من بوده است و از خداوند می خواهم مرا یاری کند تا با سربلندی از مسابقات این دوره پارالمپیک بازگردم.

جوکار زیباترین و ماندگارترین خاطره خود از حضور در رقابت های پارالمپیک را کسب مدال طلا پارالمپیک آتلانتا ذکر کرد و گفت: این مدال در اولین حضور من در پارالمپیک بدست آمد و شیرین ترین آن نیز بود.

پرچمدار کاروان ایران در ادامه از برگزاری همایش مدال آوران سئول تا پکن قدردانی کرد و این اقدام را گامی موثر برای تجلیل از قهرمانانی که امروز از دنیای ورزش حرفه ای دور هستند و زمانی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کردند، دانست. 

عبدالرضا جوکار که به عنوان ورزشکار اخلاق مدار، بارها مورد تقدیر قرار گرفته است، سابقه ی حضور در 4 دوره ی پیشین پارالمپیک و کسب 2مدال طلا، 3 برنز و 1 نقره از این رقابتها را در کارنامه ی ورزشی خود ثبت کرده و 30 مدال رنگارنگ از رقابتهای آسیایی و جهانی، ماحصل حضور وی در عرصه ورزش حرفه ای است.

وی با با کلاس پزشکی F53 ، و ماده ی تخصصی پرتاب نیزه در رقابتهای لندن حضور خواهد یافت

 
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا